Teknisk administratör med känsla för siffror och kundbemötande

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill jobba på ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Linköping. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå under minst ett år. Här får du arbeta med administration och kundkontakt i en teknikorienterad miljö!

Vi söker dig som tycker om siffror och att hantera och göra enklare analyser och sammanställningar av data. Du kommer att registrera uppgifter i olika system och inhämta data från olika databaser. Du kommer sedan att sammanställa data för att skicka som underlag till olika kunder. Viss kundkontakt förekommer över såväl mail som telefon. Du kommer att hantera såväl ärenden och administrativa uppgifter av mer rutinartad karaktär som uppgifter som ställer krav på vidare utredning.

Arbetsuppgifter: Administration och utredning av kundärenden
Kundkontakt över telefon och mail
Sammanställa och analysera data genom att inhämta uppgifter från olika databaser
Sammanställa och presentera data i Excel

Vem är du?
Vi söker dig med mycket god datorvana och goda kunskaper i Excel. Du är en duktig administratör med en god förmåga att sätta dig in i nya system och arbetsmetoder. Då vissa ärenden kräver utredning är en god analytisk förmåga av stor vikt, likaså förmågan att självständigt driva ärenden framåt. 

Vidare har du som söker tidigare erfarenhet av att hantera kunder över telefon och mail eller har arbetat i någon typ av kundorienterad miljö. Teknisk kompetens förvärvad från utbildning eller arbete är meriterande.

Övriga krav:  Bekväm med och kan praktiskt arbeta på distans/samarbeta online
Behärskar svenska flytande i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska
Kan börja senast 1 månad från att anställningsavtal ingås
Några års erfarenhet av administrativt arbete eller en eftergymnasial utbildning inom områden såsom ekonomi eller teknik

Övrig information: 
Du kommer att vara anställd av OnePartnerGroup men arbeta en av våra kunder i Linköping. Med anledning av rådande restriktioner förekommer arbete hemifrån, vilket innebär att du som söker behöver kunna arbeta såväl hemifrån som på plats hos företaget. För att vara aktuell för tjänsten kan du ha som längt 1 månads uppsägningstid. Vänligen specificera detta i din ansökan.

Frågor besvaras av Julia Hermansson, rekryteringskonsult OnePartnerGroup: julia.hermansson@onepartnergroup.se 
Observera att vi inte kan hantera ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2021
  • Ansök senast: 21 februari 2021

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023