OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teknisk kundsupport för Fjärrvärme
Vi söker dig som vill vara med och utveckla VEABs kundkontakter.Du kommer att få en viktig roll i att driva vårt koncept med driftsäkerhetsavtal för större kunder.Det innebär att sköta kontakterna med våra större kunder, övervaka deras anläggningar via vårt driftövervakningssystem, göra regelbundna besök i deras fjärrvärmeanläggningar och vid önskemål även utföra optimeringar av värmesystem mm.Förutom detta kommer Du även delvis att få jobba med våra privatkunder och hjälpa dem att hålla hög funktion på sin anläggning.Arbetsuppgifterna kommer att anpassas efter kundernas behov.
Vi erbjuder dig ett omväxlande och spännande arbete i ett framgångsrikt företag genom intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter.Vi eftersträvar också en god balans mellan arbete, familj och fritid.
Vi vill att du har tekniskt gymnasium eller mot-svarande teoretisk utbildning och att du har jobbat med rörarbeten och reglerteknik.Tidigare erfarenhet av fjärrvärme, styr- och reglerutrustningar och kund-
kontakter/försäljningsarbete är en merit.Stor vikt
kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Du bör ha ett utåtriktat och övertygande sätt och ett stort intresse av att arbeta med människor och relationer.Du kommer att arbeta i en liten organisation med stor individuell frihet och vi värdesätter därför speciellt din förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ.B-körkort erfordras.Växjö Energi har ambitionen att ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Läs också mer om företaget på www.veab.se.
Du kan också skicka mail till: