Teknisk kundsupport - kvalite

Arbetsbeskrivning

Vi söker en person till Teknisk kundsupport inom Utvecklingsenheten i Frövi med ansvarsområdet kvalite.Tjänsten innebär bland annat att bevaka kvalitetsutfall och stödja vid klassning.I tjänsten ingår beredning av uppföljningar av kvalitets- och processamband samt ansvar för våra specifikationer och framtagande av körrekommendationer.Tjänsten är en stödjande funktion till övriga inom gruppen Teknisk kundsupport i Frövi.Personen vi söker har civilingenjörsutbildning eller motsvarande högskoleutbildning eller tidigare erfarenhet från produktion eller teknisk kundsupport.Viktiga personliga egenskaper är noggrannhet, flexibilitet och förmågan att självständigt ta sig an nya arbetsuppgifter och lösa dem.Tjänsten är ett vikariat på ett år under ordinarie befattningshavares föräldraledighet. Sista ansökningsdag är 2010-05-25.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KORSNÄS AKTIEBOLAG
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 maj 2010
  • Ansök senast: 25 maj 2010

Postadress

FRÖVIFORS
FRÖVI, 71880

Liknande jobb


Kvalitetsingenjör

9 april 2024

FÖRBÄTTRINGSKOORDINATOR

FÖRBÄTTRINGSKOORDINATOR

31 januari 2024