Teknisk kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation
När det gäller kvalitet och teknik är Kärcher ledande leverantör av rengöringssystem, rengöringsprodukter och tjänster för privatpersoner och professionella användare inom snart alla områden och i hela världen. Våra kunder drar fördel av att använda våra effektiva och miljövänliga rengöringsprodukter. Vi gör märkbar skillnad i våra kunders liv genom att tillhandahålla effektiva lösningar för rengöring och vattenhantering varje dag i hela världen. Vi har mycket nöjda och glada kunder!

Tjänstebeskrivning
Som en del i gruppen Kundtjänst hos Kärcher AB arbetar du med inkommande kundorder, registrering och alla förekommande ärenden kring kundens order. Olika frågeställningar kring produkter är också vanligt förekommande. Mycket kontakt med kunder sker via telefon och tempot är ofta högt. Produktkunskapen är hög i gruppen och du kommer att genomgå en intern utbildning för att kunna hantera olika frågeställningar. Kundtjänst arbetar med fem affärsområden som täcker in allt ifrån konsumentprodukter till industriella installationer.
Denna anställning är en inhyrning från TEMP-TEAM till augusti med eventuell möjlighet till förlängning.


Kvalifikationer
Du har erfarenhet av arbete med telefon och är van att hantera olika programvaror. Du kan bemöta kunder på ett professionellt sätt och söka information för att hjälpa kunderna att lösa uppkomna frågor och behov.
Det är meriterande om du jobbat med SAP-Sales and Distribution. Du har teknisk förståelse och är en lösningsfokuserad person med hög förmåga till samarbete.


Egenskaper
-Du har lätt för att förstå olika system
-Du kan prioritera det som är viktigast
-Du kan hantera stressiga situationer
-Du är affärsmässig
-Du har en positiv framtoning och ditt mål är att alltid ge god service


Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval och omgående tillträde till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gunde Algebäck, telefonnummer 0709-95 21 90 på TEMP-TEAM.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Lindström

Daniel Hilvardén

Johanna Herrlander

Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck

Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Sverige AB Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 2 mars 2017

Besöksadress

Nordstadstorget 6, Göteborg
None

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024