OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt familjeföretag inom lågprishandeln med varor för villa, fritid, hemmafixare, hantverkare, lantbruk och småindustri. Vi marknadsför oss bland annat med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år. Vi driver framgångsrikt onlineförsäljning på www.jula.se.
Vi har för närvarande 18 st varuhus, som kommer att vara 23 st vid utgången av 2007. Omsättningen är beräknad till 2,1 miljarder kr 2007 och vi sysselsätter ca 650 personer.
TEKNISK KUNNIG SÄLJARE
Till Kundtjänstavdelningen i Skara
ARBETSUPPGIFTER: Vi söker en driven person som kommer att ingå i en grupp på ca 10-12 personer på Julas kundtjänst. Kundtjänst arbetar med försäljning via postorder och Internet samt hantering av servicefrågor, Julakortsfrågor och övriga kundärenden. Jula avser att förstärka avdelningens försäljning och support av mer avancerad teknisk natur. Utöver försäljning innebär tjänsten att man ska vara teknisk support inom företaget gällande Julas sortiment. Jobbet kan i framtiden innebära arbetstider som även ligger på kvällar och helger.
BAKGRUND: Tjänsten innebär att vara den person på avdelningen som hanterar tekniska frågor och ett gediget tekniskt och praktiskt intresse är en förutsättning för att lyckas i tjänsten. Vi ser gärna sökande som har telefon- och datorvana samt tycker om att arbeta i ett högt tempo. Erfarenhet från tidigare arbete på Kundtjänst eller servicefunktion ser vi som meriterande. El-behörighet är ett plus.