Teknisk projektledare integration, Södertälje

Teknisk projektledare integration, Södertälje

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Södertälje
- Uppdragslängd: 2020-10-12- 2021-09-30
- Ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu en duktig teknisk projektledare som har gedigen erfarenhet av integrationer mellan nya och gamla system. Projektet ska skapa integrationer mellan det nya moderna affärssystemet och leverantörernas äldre system. Totalt handlar det om ca. 30-50 integrationer. Integrationerna skall utvecklas med hjälp av Azures adaptrar.

Den tekniska projektledaren ska leda utvecklingsarbetet av integrationerna. Driva kommunikationen med de olika intressenterna. Få projektdeltagarna på ett fokuserat sätt att driva åt samma håll.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Konsulten ska ha erfarenhet av liknande uppdrag
- Gedigen erfarenhet av integrationer
- Erfarenhet av Azure
- Erfarenhet av både moderna och äldre integrationer
- Utvecklarbakgrund
- Behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift


Önskemål om personliga egenskaper:

- Drivande, få saker att hända
- Tålmodig
- Beslutsmässig
- Lösningsorienterad
- Strukturerad
- Duktig på att prioritera
- Bra på att entusiasmera teammedlemmar
- Affärsorienterad


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Techbolag inom IT, Energi och Samhällsbyggnad.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2020
  • Ansök senast: 24 september 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


24 april 2024

Director, Engagement Executive

Director, Engagement Executive

24 april 2024

Director, Deployment Lead

Director, Deployment Lead

24 april 2024