OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har ett gott affärsmannaskap, egen drivkraft och god teknisk förståelse. Du kan kombinera teknisk kunskap med servicekänsla och kundbemötande. Rollen innebär mycket kundkontakt, försäljning och inkluderar administration. Arbetet ger och kräver flexibilitet, eftersom vi styrs av våra kunders behov. Några typiska arbetsuppgifter: - Ta ordersamtal - Hjälpa kunder att välja rätt produkt - Ta hand om förfrågningar och ta fram priser och lösningar på detta - Registrera kundorder - Leveransbevaka order till kund - Kundregistervård - Hantera sprängskisser - Kunna göra enstaka kundbesök om det behövs Kvalifikationer: Erfarenhet av försäljning inom vitvarubranschen och/eller hemelektroniksbranschen. Personliga egenskaper: Du är mycket serviceminded, och kan balansera kundens önskemål/krav mot de mål och krav som vi har internt. Du har erfarenhet, tänker kommersiellt, är en god kommunikatör, är självgående och tar egna beslut inom ramarna för ditt ansvarsområde. Krav: Datavana krävs. Du kan och känner dig bekväm med MS Office. Svenska och engelska flytande i tal och skrift. Tyska är inget krav men önskvärt.