Teknisk support

Arbetsbeskrivning

Visma ger små och stora företag, offentlig verksamhet, organisationer och föreningar effektiva lösningar för ekonomisk administration, handel och verksamhetsstyrning. Vismakoncernen har 3.500 anställda i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Holland och Rumänien. I Sverige sysselsätts 1000 personer. Visma Software AB fortsätter att expandera och till Malmökontoret söker[vi nu dig[som vill bli en del av ett framgångsrikt supportteam! Arbetsbeskrivning I rollen som teknisk supportör kommer du att arbeta med att installera våra produkter samt vara teknisk expert i vår kundsupport. Erfarenhet Vi söker personer som har stor kunskap om och bred erfarenhet av installationer och teknikfrågor. Av särskilt intresse är bl a erfarenhet av nätverk i Windowsmiljö, Citrix samt webblösningar i driftsmiljö. Du har goda kunskaper rörande Microsofts olika operativsystem samt IT-infrastruktur i allmän­het. Kunskaper inom systemutveckling eller inte­grationsfrågor är meriterande. Då du emellanåt kommer att arbeta på egen hand gentemot våra kunder krävs god förmåga att kunna ta fram lösningsförslag samt att kunna uttrycka sig väl i svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har minst tre års teknisk utbildning på gymnasienivå. Personlighet Då vi arbetar nära kundens egen IT-personal och deras användare är det viktigt att du är noggrann och stresstålig med en god[känsla för service.[[Vi värdesätter också att du är en resultatinriktad lagspelare för då kommer du att passa in i vårt supportteam!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Wirsén
+46 702052440
Michael Nygren
+46 72-451 38 04
Emma Blomberg
+46 703137164
Niclas Nässlander
+46 (0)10 141 27 00
Pontus Atterfors

Carina Boström

Lena Lambert

Linda Sablic
+46 707 25 52 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma Software AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 25 januari 2010
  • Ansök senast: 24 februari 2010

Besöksadress

Neptuniplan 9
None

Postadress

Neptuniplan 9
Malmö, 20311

Liknande jobb


19 maj 2024