Teknisk Support

Arbetsbeskrivning

Admeta är en ledande leverantör av Ad Exchange lösningar till kunder verksamma inom online publishing över hela Europa.Vi är en oberoende teknologileverantör inriktad på att maximera våra kunders intäkter från annonsförsäljning online.Admeta grundades 2002 och befinner sig nu i en period av stark tillväxt.Vi har ca 30 medarbetare i Göteborg och Stockholm. Till Admeta i Göteborg (alternativt Stockholm) söker vi nu duktiga tekniker som också är bra på att kommunicera med kunder för omgående anställning.Exempel på arbetsuppgifter: - Utbilda kunder i att använda våra produkter - Hjälpa våra kunder med teknisk uppsättning av våra produkter - Användarsupport - Analysera och lösa tekniska problem i nära dialog med kunder och utvecklare Krav - God problemlösningsförmåga och kreativitet - Erfarenhet av SQL, HTML och JavaScript - Teknisk kunskap om internet - Flytande svenska och engelska - Serviceinriktad Urval och intervjuer sker löpande, så sök tjänsten redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Admeta AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 januari 2010
  • Ansök senast: 24 februari 2010

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010