Teknisk support

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ny medarbetare till vår kunds avdelning för teknisk support. I deras satsning på egna varumärken behöver de bygga ut avdelningen för teknisk support. Uppdraget är att bistå med teknisk support såväl internt som externt men primärt för kundens egna varumärken. Kontoret är beläget i Kalhäll. För att trivas och lyckas i rollen är vi ute efter dig som är: - Tekniskt kunnig och intresserad av området VVS - Serviceinriktad, engagerad och kommunikativ - Har datorvana - Intresserad av att lära sig nya saker & utvecklas (cad & dimensioneringsprogram) Bakgrund Vi vill att du som söker har flera års erfarenhet av VVS-branschen. Du kanske arbetar som installatör/montör/leverantör/säljare idag men vill gå vidare i din utveckling i arbetslivet. Du måste ha produktkunskap, tekniskt kunnande inom värme, sanitet & rörsystem och kunna kommunicera väl. Jobbet Teknisk support internt och externt, medverka vid internutbildningar & kundbesök. Arbeta med kundens utställning på kundcenter. Arbetet är ett väldigt brett jobb som är både teoretiskt & praktiskt. Du kommer till ett välkänt, offensivt och framgångsrikt företag med stora möjligheter till utveckling. Låter det intressant och du vill utvecklas och lära dig nya saker, tveka inte! Övrigt: Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att du anställs av kunden direkt. Tillsättning till tjänsten kommer att ske omgående, därför ser vi fram emot din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentWork Finndea AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 oktober 2010
  • Ansök senast: 10 november 2010

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010