Teknisk Support

Teknisk Support

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vanderbilt och ComNet är ett globalt företag inom design och tillverkning av innovativa säkerhetslösningar anpassade för våra kunder inom en mängd olika branscher såsom bank, utbildning, vård, detaljhandel etc. Företagets breda teknikportfölj med lösningar inom inbrottslarm, passersystem och nätverkslösningar är utformad för att alltid säkerställa en hög säkerhetsnivå kombinerat med användarvänlighet. För mer information, besök, www.vanderbiltindustries.com (http://www.vanderbiltindustries.com) eller följ oss på Twitter, Facebook och LinkedIn.



Din roll

I rollen som Teknisk Support kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:

- Ge teknisk support till Vanderbilts kunder gällande deras säkerhetsprodukter och -system via telefon och e-post. Vid (enstaka) behov kan du behöva åka ut till kunderna och ge support på plats.
- Genomföra interna och externa utbildningar gällande Vanderbilts produkter och system.
- Vara ett internt stöd för den nordiska säljorganisationen.


Du kommer att tillhöra Vanderbilts nordiska team varav fem personer sitter på Sverige-kontoret i Solna. Din roll kommer att utvecklas på sikt med möjligheten att bli teamleader över det nordiska teamet. Tjänsten är på heltid med kontorstider från 8-17. Efter avslutad rekryteringsprocess tillsammans med Clevry kommer du att erbjudas en tillsvidareanställning av Vanderbilt.

Din profil

Vi söker dig med djup teknisk kunskap inom säkerhetsteknik, som har ett brinnande tekniskt intresse och drivs av att finna lösningar och har stark kundorientering. Du har minst tre år erfarenhet av liknande arbete inom säkerhetsbranschen eller är en erfaren installatör eller systemintegratör.

Att presentera och utbilda i produkter är något som du tycker om och har vana av.

Du kan obehindrat prata och skriva svenska och engelska, ett annat nordiskt språk är meriterande, samt innehar B körkort.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2021
  • Ansök senast: 3 maj 2022

Liknande jobb


9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024

8 maj 2024