Teknisk support

Arbetsbeskrivning

Vi fortsätter växa så nu söker vi en sjunde person till vårt supportteam i Göteborg.

Som den nästa medarbetaren i supportteamet kommer du att:

Vara en del av supportteamet, som ansvarar för att hjälpa användare med problem eller frågor kring vår tjänst. Ditt primära fokus kommer att bestå av att arbeta i Qubes OS och hjälpa användare via email.

Dagliga arbetsuppgifter för support är:

-
Hjälpa användare över email.

- Felsökning av problem. (Linux/Windows/macOS/Routers/Android/iOS).

- Testa våra tjänster och appar.

- Kontinuerligt uppdatera våra Guider/FAQ.

Vem är du?
Du gillar att lösa problem och är självstartande och självgående.
Du är troligtvis "The go-to IT person" bland vänner och familj, och har ett genuint intresse för IT.

Våra fyra krav:

- Flera års erfarenhet av Linux, samt Windows eller macOS

- Flytande i svenska och engelska (tal och skrift)

- Självgående med förmågan att multitaska väl.

- Du bor i Göteborgs stad

Processen:
Vår process består av fyra intervjuer.

- Först ett telefonsamtal för att få en övergripande förståelse över vem du är.

- Sedan ett andra telefonsamtal för att förstå din tekniska kompetens och för dig att få information om oss och hur vi arbetar.

- Tredje steget är ett möte på vårt kontor för mer djupgående frågor.

- Sista steget är ett samtal med vår VD, och sedan kontraktsskrivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mullvad VPN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2023
  • Ansök senast: 9 december 2023

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024