OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba med TEKNISK SUPPORT vid vårt kontor i Köpenhamn!Vårt uppdrag är att sköta en Teknisk support för en ledande tillverkare inom telecom- och nätverksutrustning för konsumenter och företag på den nordiska marknaden.Vi söker dig som; .Behärskar svenska.Det är en stor fördel om du är flerspråkig (danska och norska).Naturligtvis behärskar du även engelska..Har god förståelse av TCP/IP, LAN, WAN, Switchar och Routers .Är bekant med trådlöst nätverk..Har eftergymnasial/lämplig utbildning inom IT/teknik eller arbetslivserfarenhet inom nätverksteknik och administration .Är serviceorienterad och har lätt för att skapa en god kundrelation .Är en skicklig problemlösare .Kan uttrycka sig väl i både tal och skrift Dina arbetsuppgifter; .Du kommer via telefon, e-mail att hjälpa/supportera kunder med installation, konfiguration och användning av uppdragsgivarens produkter .Upprätthålla korrekt information i kunddatabasen .Förse uppdragsgivaren med feedback på processer och supportförbättringar .Medverka till produktutveckling/förbättring genom rekommendationer från kunder Vi erbjuder dig; .Produktutbildning och möjlighet att ta certifieringar .Support/kundtjänstutbildning .Karriärmöjlighet i en internationell koncern .Ett spännande och omväxlande arbete där du får möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper .En god arbetsmiljö - vårt kontor ligger i trevliga lokaler i centrala Köpenhamn vid Ströget __________________________________________________ SITEL Corporation är världsledande leverantör av tjänster inom Customer Relationship Management, CRM.Vi hjälper våra uppdragsgivare att öka värdet av sina kundrelationer genom att hitta och vinna nya kunder samt vårda och utveckla befintliga kunder.SITEL Nordic AB är ett av de ledande Customer Contact Centren i Norden. Vi vill ha din ansökan senast fredag den 24. november 2006.Märk din ansökan med "Teknisk support".