Teknisk Support - svensk och norsktalande

Arbetsbeskrivning

Område: Köbenhamn, Rödovre Arbetsbeskrivning För Gorenje Skandinavien A/S räkning söker vi en duktig medarbetare till teamet som ger teknisk support om företagets produktportfölj, vilken innehåller hårda vitvaror. Du kommer att arbeta med följande uppgifter: . Telefonkontakt och support till butiker, serviceavdelningar, säljare och slutkonsumenter. . Administrativa uppgifter såsom korrespondens i samband med reklamationer, transportskador och dylikt. Goda utvecklingsmöjligheter i en internationell verksamhet finns. Det finns inga specifika krav på utbildning men du är van vid kundkontakt och trivs med att ha kontakt med många människor varje dag. Du är tekniskt intresserad, och vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande tjänster där du har varit van vid att ge support av teknisk karaktär. Vi ser gärna dig med bakgrund från el- eller telebranschen, alternativt du som har kunskap om vitvarubranschen. Som person är du serviceinriktad och ansvarsfull. Du är stabil och trivs med ett högt tempo, och du tappar inte fattningen i samband med mottagande av reklamationer. Du tar dig fram obesvärat på svenska - och hanterar likväl norska utan besvär. Det är en fördel om du har rimlig kunskap i det engelska språket, då det förekommer kontakt med fabriker i utlandet. Du är en van användare av MS Office-paketet. Om arbetsgivaren Det danska dotterbolaget stiftades 1976 och ansvarar för hela Norden samt de baltiska länderna. Idag har företaget 65 medarbetare, varav huvuddelen är placerade på huvudkontoret i Rödovre. Med huvudkontor i Rödovre och servicecenter spridda över hela Norden, har Gorenje Skandinavien byggt upp en bred och mycket kvalificerad distribution i hela Norden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Malmö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 juli 2008
  • Ansök senast: 11 augusti 2008

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010