Teknisk Support till CRM-leverantören Care Of CRM!

Teknisk Support till CRM-leverantören Care Of CRM!

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom support och service och är en stjärna när det kommer till kundbemötande? Besitter du ett stort tekniskt intresse och vill arbeta i en bred och varierande roll? Titta då hit! Care Of CRM har över 20 års erfarenhet av CRM-implementationer och de söker nu en teknisk support som vill bli en del av deras verksamhet i Nyköping. Som teknisk support kommer du att få arbeta med spännande teknik samtidigt som du har nära kontakt med bolagets kunder. Du kommer även erbjudas goda möjligheter till att utvecklas både i din roll och inom företaget. Låter det som något för dig? Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Academic Work söker för Care Of CRM’s räkning en teknisk support till deras verksamhet i Nyköping. Care Of CRM är ett bolag med över 20 års erfarenhet av CRM-implementationer och de har som mål att leverera marknadens mest användarvänliga CRM-system. Bolaget grundades 2001 och har sedan dess arbetat med att hjälpa företag att ta hand om sina kundrelationer och skapa fler affärer. Care Of CRM har väl etablerade kunder och i rollen som teknisk support kommer du arbeta med att leverera den bästa tänkbara servicen till dem.

Tjänsten passar dig som är serviceinriktad och nyfiken på tekniska lösningar och vi ser gärna att du är en generalist snarare än specialist inom området då dina arbetsuppgifter kommer vara av bred karaktär. Vi ser även att du har förståelse för kunders behov samt är självgående i ditt arbete. Du kommer välkomnas till en familjär arbetsplats där företagets produkt står i fokus och där gott samarbete värderas högt. Detta är en chans för dig med ett tekniskt intresse som vill vara med att utforma din roll och dina arbetsuppgifter och arbeta med frihet under ansvar.

Såhär beskriver en medarbetare hur det är att arbeta hos Care Of CRM:

”För mig som anställd lämnas alltid utrymme att vara fri i min roll, att utvecklas och vara kreativ. Och det absolut bästa med Care of är alla medarbetares engagemang.”

Du erbjuds:
- Möjligheten att arbeta på ett mindre och familjärt bolag med korta beslutsvägar.
- En tjänst där du får chans att arbeta med spännande tekniker och både utveckla din kompetens inom området samt utvecklas i din roll.
- Engagerade och kompetenta kollegor på en arbetsplats där samtliga anställda arbetar mot samma mål.
- En roll där du erbjuds mycket frihet under ansvar och får möjlighet till att arbeta hemifrån två dagar i veckan.
- En arbetsgivare som uppmuntrar egna initiativ och kreativitet.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot, hantera eller eskalera ärenden och felrapporter i ärendehanteringssystem.
* Assistera kunder med konfigurering.
* Importering av data.
* Skapa mallar i HTML.
* Supportera företagets kunder med andra tekniska bitar för att säkerställa att de använder systemet på bästa möjliga sätt.


VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet från en helpdesk-roll eller annan likvärdig service- och supportroll.
- Har en god teknisk förståelse och ett stort tekniskt intresse.
- Drivs av att arbeta med kunder och service.
- Har en mycket god data- och systemvana.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Det är meriterande om du:
- Har studerat en teknisk utbildning.
- Har arbetat i en liknande roll tidigare och/eller på ett produktbolag.
- Har kunskap inom HTML och CSS.
- Har kunskap och förståelse för tekniker som API:er/Gateway och integrationer.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Problemlösande
- Serviceinriktad
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Care of — CRM för etablerade företag i traditionella branscher.
Vår kund är etablerade företag med ett väl fungerande och beprövat erbjudande. Man verkar på en traditionell marknad där hög personlig närvaro påverkar såväl utfallet av affärerna som den långsiktiga relationen till sina många återköpande kunder. Cirrus CRM har ett modernt och användarvänligt uttryck som tar sitt avstamp i att digitalisera nyss nämnda bolag. Fokus är att förenkla vardagen och möjliggöra en förflyttning in i ett modernt och beprövat sätt att hantera kundrelationer. Genom att tillhandahålla relevant information, överallt, säkras att rätt insatser sker vid rätt tillfälle. Enkelheten skapar såväl ambassadörer för Cirrus CRM som välmående företag på lång sikt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2023
  • Ansök senast: 2 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

2 april 2024

7 mars 2024