Teknisk support till Telia

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort kundfokus och är tekniskt intresserad? Då kan det vara dig vi söker!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Just nu söker vi dig med stort tekniskt intresse och känsla för service till tjänsten som supporttekniker för vår kund Telia. Här ligger fokus på problemlösning, kvalité samt att på ett professionellt och pedagogiskt sätt kunna guida kunden genom samtalet.

Arbetsuppgifter:

Som Telias kundsupport har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV - och bredbandstjänster. De vanligaste frågorna handlar om installationer, inkopplingar samt felsökningar. Mail och annan administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du!
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag.


För att söka tjänsten krävs det att:

Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana och en vilja att lära dig mer.
Du har ett tekniskt intresse.
Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.


Vi gillar även följande egenskaper:

Du är en målinriktad och ansvarstagande person.
Du trivs i mötet med andra människor.
Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
Du har förmågan att våga ta egna initiativ och prova nya lösningar.


Erfarenhet av liknande tjänst och/eller relevant utbildning är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger med pass förlagda kl.8-21. Det finns även viss möjlighet att påverka sitt eget schema. Du kommer att börja din anställning med en utbildning i slutet av augusti.

Lön:

Enligt kollektivavtal.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag!



Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Jennifer Tjernlund via mail: jennifer.tjernlund@releasy.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 11 augusti 2016

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


24 oktober 2020

24 oktober 2020