Teknisk support till växande bolag i Solna!

Teknisk support till växande bolag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Gillar du att lösa problem och hjälpa kunder via telefon och mail? Har du ett tekniskt intresse eller erfarenhet av att jobba i en teknisk kundtjänst eller it support? Då har du hamnat rätt!

Just nu söker vi efter en first line support till vår kunds nyrenoverade kontor i Solna! Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att svara på tekniska frågor inom kylteknik och vägleda kunderna i tekniska appar. Vår kund är ett expansivt, internationellt växande bolag med nyrenoverade kontor i närheten av goda kommunikationer i Solna.

Dina arbetsuppgifter:

- Som Teknisk Support / First Line Support vägleder och svarar du på tekniska frågor från återförsäljare, installatörer och servicetekniker.

- Få kunden att ladda ner tekniska appar för självhjälp.

- Vägleda kunderna i apparna för att kunna lösa deras problem.

- Slussa vidare kunden till 2st line support eller annan avdelning.

Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av tekniskt support, kundtjänst eller it support.
- Är obegränsad i tal och skrift, både i svenska och engelska
- Har en god kommunikativ förmåga och en positiv attityd
- Har ett stort intresse för teknik och har en god vana av att arbeta med system

Meriterande är om du har:

Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP.

Personliga egenskaper:

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är serviceinriktad, lösningsorienterad och lägger stor vikt vid att ge kunden en god service. Vidare ser vi att du som söker har en positiv attityd och arbetar alltid för att skapa nöjda kunder. Slutligen är du noggrann och strukturerad och eftersom du hanterar flera olika ärenden samtidigt motiveras du av att leverera goda resultat.

Vår kund arbetar i affärssystemet SAP.

Mer om tjänsten:

- Tillsättning: Snarast möjligt

- Omfattning: heltid, arbetstiderna är 8-16.30 måndag till torsdag och 8-16 fredagar

- Placering: Solna

- Uppdragstyp: 12 månaders konsultinhyrning med goda möjligheter till förlängning



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Ellinore Pereira på Ellinore.pereira@andaragroup.se Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2023
  • Ansök senast: 9 december 2023

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024