OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Lindorff Group AB är ledande i Norden, och ett av de världsledande, inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsätter 3 000 miljoner kronor och har 2 000 anställda i 10 länder. Lindorff Sverige AB omsätter 800 miljoner kronor och har 400 anställda. Lindorff Customer Services AB hanterar nordisk kundtjänst åt välkända företag inom våra affärsområden Teknisk support, Kundservice och Finans. Inom vårt tekniska affärsområde samarbetar vi med ledande leverantörer av mobiltelefoner, skrivare, faxar och GPS-navigatorer. Vårt kontor är beläget i centrala Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och attraktiva lokaler. I Linköping är vi för närvarande 120 anställda. Välkommen att läsa mer på www.lindorff.se. Nu söker vi 2 st Tekniska Supportagenter Arbetsbeskrivning Teknisk support via inkommande telefonsamtal Mailhantering Enklare administrativa uppgifter Kommunikation på svenska och engelska Kvalifikationer och förutsättningar Svenska (flytande i tal och skrift), samt gärna något annat nordiskt språk Telefonvana Goda kunskaper i engelska Erfarenhet från teknisk kundtjänst är meriterande Som person är Du Serviceinriktad Prestigelös Stresstålig Noggrann Du klarar av att ge bästa möjliga service till kunden samtidigt som Du arbetar på ett effektivt och smidigt sätt! Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du är bra på att både förstå och göra Dig förstådd! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt!