OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en tekniskt ansvarig för kundens Contact Center lösning. Kompetenskrav: Citrix 3-5 år Nödvändigt SQL 3-5 år Nödvändigt VoIP 1-3 år Nödvändigt Man ska vara koordinerande för de olika teknikgrupperingarna hos kunden och underleverantörer, ha förståelse för lösningen och sambanden samt vara proaktiv gällande driften av systemet, både de tekniska komponenterna och applikationsdrift. Arbetsuppgifter . Ansvara för deployer för Contact Center . Hantera kapacitets frågor i miljön . Hantera plattformen inklusive beroenden . Hantera incidenter och ändringar i miljön . Återrapportera status och uppföljning av systemet . Dokumentera och överlämna till standarddrift Specifik kompetens . God kunskap om telefonilösningar (helst Avaya system) . Förståelse för nätverk (VOIP) . Förståelse för databaser(SQL) . Förståelse för Citrix . Säkerhets förståelse i form av failover lösningar Verktyg/mjukvara: . Avaya (eller liknande), Citrix, SQL, WAN, LAN Övrigt . Man är noggrann, flexibel . Har förmågan att kommunicera kring problem och lösningar . Gärna erfarenhet av större miljöer och förstå processer . Erfarenhet från ett drift perspektiv Startdatum: September Längd: 4 månader, men möjlighet till förlängning