OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker tekniskt intresserade supportagenter till vår tekniska kundtjänst Arbetsbeskrivning Hantering av teknisk support för en världsledande mobiltelefontillverkare Support via inkommande telefonsamtal, mail och reklamationer via fax/brev Enklare administrativa uppgifter Kommunikation på svenska/engelska Kvalifikationer och förutsättningar Svenska (flytande i tal och skrift) Goda kunskaper i engelska God datorvana Meriterande Kunskap i andra nordiska språk Telefonvana och/eller erfarenhet från serviceyrken Erfarenhet från teknisk kundtjänst Som person är Du Gediget tekniskt intresserad Serviceminded Noggrann Stresstålig Du tycker det är roligt att hjälpa andra personer! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt! Företagsbeskrivning Lindorff är en ledande Nordisk aktör inom hantering av kundfordringar med ca 1 500 anställda. Vi tillhandahåller tjänster för fakturaadministration, påminnelse- & inkassohantering, köp av fordringar, kreditinformation och kundservice. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Lindorff Customer Services är beläget i centrala Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och attraktiva lokaler. Vårt call-center besvarar förfrågningar från hela Norden. Tillsammans med koncernens övriga affärsområden bildar vi ett helhetskoncept där Lindorff Customer Services sköter en helt outsourcad kundservicefunktion. Inom vårt tekniska affärsområde samarbetar vi med ledande leverantörer av mobiltelefoner, skrivare, faxar och GPS-navigatorer. I Linköping är vi idag ca 100 anställda.