Telefondispatcher till stort Telekomföretag

Arbetsbeskrivning

Vi letar just nu efter sex (6) personer för anställning till ett spännande arbete som telefondispatcher till ett stort Telekomföretag. Du kommer att ingå i ett team bestående av 6-8 personer som har som ansvar att ta emot, registrera och vidarebefordra inkomna felanmälningar via telefon från Telekomföretagets kunder. Arbetet kommer att vara schemalagd som en dygnet-runt tjänst så det är viktigt att Du kan vara flexibel i arbetstider. Detta innebär skiftarbete. Vi tror att för att vara en av de sex personerna är/har Du: - Viktigt att sökande behärskar svenska språket bra i tal och skrift då man arbetar uteslutande med att kommunicera via telefon - Telefonvana från tidigare yrke/anställning - Ansvarstagande - Erfarenhet av felanmälan eller arbete med ärendehantering - Tidigare erfarenhet av något serviceyrke - God social kompetens - Intresserad av teknik men inget krav för djup förståelse - Stresstålighet - Team player (lätt för att samarbeta) - Flexibilitet (då det är skiftjobb) Som mottagare av felanmälningar från Telekomföretagets kunder är Du deras ansikte utåt. Det är viktigt med förståelsen av god service och med en känsla av ansvarstagande. Du kommer att ta emot felanmälningar rörande olika former av telekomrelaterade tjänster och produkter. Det är sedan Ditt ansvar att föra informationen vidare internt till rätt teknisk gruppering som kan lösa kundens problem. Vi kommer att ta emot ansökningar, revidera och boka upp intressanta ansökanden löpande. Det är viktigt att Du är tillgänglig för att starta en eventuell anställning senast den 20 april 2009. Vi ser fram emot att ta emot Din ansökan.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010