OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kommunledningskontoret, Kommunikation & tillväxt,
Kommunikation & tillväxt är en avdelning inom Kristianstad kommuns ledningskontor.Avdelningen ansvarar för kommunens interna och externa kommunikation, turismutveckling och näringsutveckling.Vi är ett trettiotal anställda.
Arbetsuppgifter
Du ska arbeta som telefonist i växeln och kunna ge upplysningar, hjälp och stöd åt såväl externa uppringande som organisationens anställda.Du arbetar även med mottagning av besökande i rådhusets reception enligt rullande schema.
Kvalifikationer
Vi vill att du har minst 1 års erfarenhet av arbete som växeltelefonist i en stor organisation.Vidare måste du ha goda datakunskaper och utbildning inom tele-/växelteknik.Du ska kunna arbeta självständigt i god serviceanda och vara stresstålig.Vi vill även att du förstår och kan uttrycka dig väl i engelska språket.
Du söker tjänsten på www.kristianstad.se/jobb eller via nedanstående länk "ansökan via extern webbplats".Gå vidare till aktuell tjänst och sök via knappen "Sök tjänst" längst ner i annonsen.För att dina uppgifter skall sparas måste du först logga in innan du börjar svara på frågorna.
Välkommen med din ansökan!