OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag.Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster.På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri.Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet.Vi söker nu för vår kund Ahlsell i Helsingborgs räkning en telefonist/ekonomiassistent. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår, svara i telefon, posthantering, viss service till säljarna, beställa kontorsmaterial samt sköta kontering av leverantörsfakturor. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gymnasieutbildning med ekonomisk/administrativ inriktning eller motsvarande.Du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Du ska också vara representativ och självständig.Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska samt goda datorkunskaper, främst i Microsoft Office.Kunskaper i affärssystemet Vivaldi samt erfarenhet av Ascom-växel är meriterande. Tillträde: 12 december Anställning: Tillsvidare Lön: Fast lön Du kan även välja att fylla i en intresseanmälan online eller att skicka in din ansökan och cv med traditionell post, märkt med din sökta tjänst.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200