OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lindorffkoncernen är en av Europas ledande aktörer inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing.Lindorff omsatte 390 miljoner euro år 2009 och har 2 200 anställda fördelade på 11 länder. Lindorff i Sverige har 400 anställda fördelade på tre kontor (Stockholm, Göteborg och Linköping) och omsätter tillsammans 800 miljoner kronor. Lindorff Customer Services AB hanterar nordisk kundtjänst åt välkända företag inom våra affärsområden Telecom/Utility, Retail och Collection.Kontoret är beläget i Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och moderna lokaler.I Linköping är vi för närvarande ca 100 anställda. Lindorff Customer Services, ska på uppdrag av Valmyndigheten, ta emot beställningar, göra utskick och besvara enklare frågor från allmänheten gällande valen 2010. Valmyndigheten är central valmyndighet för hela landet och har som uppgift att planera och genomföra val och folkomröstningar. Arbetsbeskrivning Via diverse kommunikationskanaler (telefon, e-post, fax, brevutskick) bistå allmänheten med material och information gällande valen 2010. Kvalifikationer/Personliga egenskaper Vi vill att du har gymnasieutbildning eller motsvarande.För att passa in krävs att du har gott omdöme, är noggrann och har mycket god samarbetsförmåga.Du ska vara god kommunikatör vilket innebär att du ska kunna förmedla och presentera information på ett professionellt sätt.Du är ansvarsfull, positiv och inger stor trovärdighet.Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Lindorff värdesätter mångfald.Vi ser gärna en blandning gällande kön, ålder och nationalitet.Därför kan detta ge företräde vid tillsättning av denna anställning, vid i huvudsak lika meriter i övrigt.Vid tillsättning av tjänster inom Lindorff görs kreditupplysning för säkerställande att inga aktiviteter hos Kronofogdemyndigheten finns registrerade. Varaktighet och ansökan Tjänsten är en visstidsanställning mellan 2 augusti 2010 - 20 september 2010.