Telefonsupport Julakort

Arbetsbeskrivning

JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt familjeföretag inom lågprishandeln med varor för villa, fritid, hemmafixare, hantverkare, lantbruk och småindustri. Vi marknadsför oss bland annat med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år. Vi driver framgångsrikt onlineförsäljning på www.jula.se.
Vi har för närvarande 18 st varuhus, som kommer att vara 23 st vi utgången av 2007. Omsättningen är beräknad till 2,1 miljarder kr 2007 och vi sysselsätter ca 650 personer.

TELEFONSUPPORT JULAKORT
Till kundtjänstavdelningen i Skara.

ARBETSUPPGIFTER: Vi söker en person som ska arbeta med telefonsupport för Julakortet på vår kundtjänst. Du kommer att ingå i en grupp på cirka 10-12 personer. Tjänsten innebär att du ska vara Telefonsupport, både externt och internt, gällande Julakortet. Kreditbedömningar av kunder samt övrig administration kring marknadsföring och kredithantering. Julakortet har funnits i snart tio år och det finns idag ett stort antal kortkunder. Jobbet kan i framtiden innebära arbetstider som även ligger på kvällar och helger.

BAKGRUND: Vi ser gärna sökande som har telefon- och datorvana samt tycker om att arbeta i ett högt tempo. Vi ser gärna positivt på någon form av ekonomisk utbildning och erfarenhet av arbete med ekonomiska frågor. Även tidigare arbete med kortlösningar eller kundklubbar är en fördel. ett gediget tekniskt och praktiskt intresse är ett plus för att kunna leva med i Julas värld.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jula Postorder AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 januari 2007
  • Ansök senast: 5 februari 2007

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006