OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt familjeföretag inom lågprishandeln med varor för villa, fritid, hemmafixare, hantverkare, lantbruk och småindustri. Vi marknadsför oss bland annat med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år. Vi driver framgångsrikt onlineförsäljning på www.jula.se.
Vi har för närvarande 18 st varuhus, som kommer att vara 23st vi utgången av 2007. Omsättningen är beräknad till 2,1 miljarder kr 2007 och vi sysselsätter ca 650 personer.
TELEFONSUPPORT SERVICE
Till kundtjänstavdelningen i Skara
ARBETSUPPGIFTER: Vi söker en person som ska arbeta med Telefonsupport av servicefrågor på vår kundtjänstavdelning. Du kommer att ingå i en grupp på cirka 10-12 personer som arbetar på vår Kundtjänstavdelning i Skara. I tjänsten ingår bland annat enklare reklamations hantering, lättare teknisk support och hantering av reservdelsbeställningar från kund. Du kommer också att ibland rycka in och ta hand om övriga samtal som kommer till kundtjänst. Jobbet kan i framtiden innebära arbetstider som även ligger på kvällar och helger.
BAKGRUND: Vi ser gärna sökande som har telefon- och datorvana samt tycker om att arbeta i ett högt tempo. Erfarenhet från tidigare arbete på Kundtjänst eller servicefunktion ser vi som meriterande. Ett gediget tekniskt och praktiskt intresse är ett plus för att kunna leva med i Julas värld.