OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telefoniavdelningen, som ingår i Landstinget Blekinges nya serviceförvaltning Landstingsservice, ansvarar för den tekniska driften och utveckling av ett telefonisystem med 22 växlar och över 4000 telefoner som för närvarande är av fabrikat Siemens. Telefoniavdelningen står inför nya utmaningar, varför vi söker Dig som har intresse för utveckling och förändring och som vill vara med och föra verksamheten framåt. Arbetsuppgifter: Du kommer vara med och utveckla telefonisystemet i din roll som systemförvaltare. Du kommer även få teknikansvar i projekt i samband med införande av tjänster och förändringar i telefonisystemet. Vidare så kommer du att arbeta med driften av systemet som är igång alla dagar om året. Kvalifikationer: Vi söker dig med erfarenhet och insyn i dagens telekommunikationssystem. Vi vill att du har högskoleutbildning inom telekommunikation eller, som vi bedömer, likvärdig utbildning. Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet och god samarbetsförmåga. Ditt arbetsfält kommer att vara hela Blekinge varför körkort krävs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Servicechef Johan Löfgren
08-55422625