Telenor- söker en CRM-ansvarig till Mobile Consu

Arbetsbeskrivning

Telenor är en ledande internationell leverantör av kommunikationstjänster med verksamhet i 13 länder och en av världens största mobiloperatörer.I Sverige erbjuder Telenor mobiltelefoni, fasttelefoni, datatjänster och bredband till både företag och privatpersoner.Vår utmanaranda kombinerat med innovativa tjänster är starka faktorer för att vi ska kunna möta kundernas behov av enkelhet, kvalitet och service. Med koncerngemensamma värderingar i ryggen ska företagen inom Telenorfamiljen arbeta för att sätta kunden i centrum och kombinera global styrka med lokal kunskap på respektive marknad.Det betyder att Telenor ska bli ett unikt kundfokuserat företag där vi utgår från våra kunders behov i allt vi gör.Ledorden är enkelhet, kvalitet och service.Vill du ansvara för att vi får Telekombranschens mest nöjda kunder?Som ansvarig för Telenors CRM-arbete kommunicerar du med våra befintliga kunder genom relevanta kanaler, t ex kundtjänst, webb och sms.Du leder och kravställer att CRM-planen inom Telenor genomförs av CRM-team och övriga kanaler.Du koordinerar försäljningsaktiviteter mot kundbasen gällande produkter och tjänster.Du arbetar strategiskt med att se över hur arbetet med CRM skall bedrivas och är samtidigt operativt ansvarig för att implementera och utvärdera satta strategier och mål.För att lyckas med detta är det viktigt att du arbetar nära hela organisationen genom hela processen från analys till genomförande.Din profil: . Akademisk examen inom något av områdena; ekonomi eller marknadsföring .Minst 4 års erfarenhet av att arbeta med CRM-frågor eller liknande . Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare arbetat med lojalitetsprogram B2C . Goda ledaregenskaper .Erfarenheter av att arbeta som projektledare är meriterande Tjänsten är placerad i Stockholm vid Slussen. Som person är du trygg och säker i dig själv, du är duktig på att motivera och stimulera dina medarbetare och bygga relationer.Du är analytisk och har inga problem med att fatta beslut.Vi erbjuder dig en möjlighet att vara med och bygga upp och förbättra vårt CRM-arbete från grunden.Är du rätt person har du mycket goda möjligheter att växa i rollen samt utvecklas vidare hos oss på Telenor Är du den vi söker?Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vår samarbetspartner Novare Jobb arbetar löpande med rekryteringen. Du söker lätt genom följande länk: http://www.novarejobb.se/fe/tpl_novare02.asp?newms=jj&id=42611 Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot några ansökningar per e-mail eller brev.Annonsen publicerades: 2007-10-29

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NOVARE JOBB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 oktober 2007
  • Ansök senast: 28 november 2007

Liknande jobb


2 juli 2009

2 juli 2009