Telesamordnare

Arbetsbeskrivning

Serviceförvaltningen, IT-Enheten, Rättviks kommun söker en vikarie som telesamordnare.

Din roll som telesamordnare är att ge telefoniservice mot kommunens användare.

I tjänsten som telesamordnare kommer du att ingå i gruppen som ansvarar för kommunens telefoni.

Arbetet omfattar användarsupport med löpande hantering av ärenden, administration av vår växeldatabas så att den integreras på bästa sätt i den tekniska miljön.
Du kommer också att arbeta med teknik gällande telefonifrågor och kopplingen mellan IT-teknik och telefoni.

I tjänsten ingår även att tidvis tjänstgöra i kommunens reception och växel, där du kommer att vara en "länk utåt" mot våra användare och medborgare.

Kvalifikationer:
Erfarenhet av Centrex-2000, telefoniteknik och goda kunskaper i data.

För tjänsten gäller att du har:

.god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i grupp.
.förmåga att planera och dokumentera ditt arbete.
.en positiv, serviceinriktad och stresstålig läggning.
.förmåga att arbeta flexibelt.
.erfarenhet av att arbeta i projekt.
.B körkort är ett krav.

Vi värdesätter gott telefonikunnande i kombination med stark social läggning.Vi är en liten grupp som måste kunna jobba tillsammans och mot gemensamma mål.

Provanställning kan tillämpas.

Ansökan sänder du till:
Rättviks kommun
Tommy Rehnberg
795 80 Rättvik
Märk kuvertet "Ansökan telesamordnare"

Ärenderad "Ansökan telesamordnare"

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rättviks kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 augusti 2008
  • Ansök senast: 30 september 2008

Besöksadress

Vasagatan1
None

Postadress

None
RÄTTVIK, 79580

Liknande jobb


Rusta och Matcha

8 juni 2024