OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-STABEN SÖKER FÖRSTÄRKNING!Koncernen Telge är baserad i Södertälje och består av elva bolag som verkar både lokalt, regionalt och nationellt.Vi har verksamhet inom bostäder, fastigheter, fjärrvärme, stadsnät, återvinning, hamn, VA, krafthandel, el och science center.Totalt är vi cirka 850 medarbetare och har en omsättning på drygt 5 000 Mkr.Vi är det fjärde största bolaget bland Södertäljes 6 000 företag.Telges vision "Bättre var dag" och värdeorden "Enkel", "Personlig", "Modig" och "Öppen", är en självklar del i det dagliga arbetet för IT-staben.Som Teknisk Systemförvaltare är du ansvarig för koncernens stödsystem som t ex koncernens HR, Ekonomi och Inköpssystem.Rollen som teknisk systemförvaltare inom IT-staben är ny. Arbetsuppgifter: * Ansvarig för den löpande förvaltningen i enlighet med vår förvaltningsmodell * Ansvarig för underhåll och problemsökning/lösning * Ansvara för att systemen är "up and running" * Tillsammans med systemägare arbeta med effektiviseringar och förbättringar för utveckling av verksamhetsprocesser kopplade till aktuella system ERFARENHETER OCH EGENSKAPER SOM VI VÄRDESÄTTER Du har minst 5 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och du har en högskoleutbildning eller annan utbildning som är likvärdig.Vi vill att du har erfarenhet av projektledning och systemadministration. Du trivs i rollen som spindeln i nätet och är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ.Du är bra på att planera och organisera, har en god analytisk förmåga samt drivs av att själv hitta förbättringsområden och få dina projekt i mål.Viktigt är också att du är kommunikativ och utåtriktad. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!I denna rekrytering samarbetar vi med vår rekryteringspartner Aptus Consulting .Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt,.Läs mer om Telge på www.telge.se