Tengbom söker anbudsadministratör

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Tengbom är ett av Nordens äldsta och ledande arkitektkontor. Deras vision är att skapa en innovativ och tidlös arkitektur med hus och miljöer som människor vill besöka, bo och leva i. Tengbom har cirka 500 medarbetare på tolv orter i Sverige och Finland.

Tengbom står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism och funktion. De präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en innovativ och effektiv samarbetspartner som förverkligar sina uppdragsgivares tankar och visioner.

Om jobbet:

Som anbudsadministratör kommer du att sitta på Tengboms huvudkontor i slussen. Tengboms organisationen för offentliga anbud består idag av en anbudschef och fyra anbudsledare/administratörer, varav anbudschef och en anbudsledare/administratör sitter i Stockholm. De övriga är placerade på olika kontor i Sverige. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

- Översiktligt tolka och korrekturläsa avtalsunderlag/förfrågningsunderlag

- Sammanställa underlag för chefer inför anbudsgivningen

- Ansvara för att anbudet lämnas in i tid med korrekt innehåll

- Underhålla och bevaka de avtal som erhållits

- Säkerställa att anbudsmaterial är uppdaterat och korrekt

- Vara support för de som har frågor om anbud eller befintliga avtal

Utvecklingsmöjligheter:

Tengbom är ett företag med stadig tillväxt där medarbetarna är otroligt kreativa och engagerade i sitt arbete. Det är ett spännande företag där det hela tiden händer saker och man får ständigt ha många bollar i luften. För rätt person erbjuder Tengbom stora utvecklingsmöjligheter.

Krav:

Vi söker dig med gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter. Det är meriterande om du har relevant utbildning eller god förståelse för juridiska termer. Du känner dig bekväm i officepaketet och talar och skriver svenska och engelska flytande. Som person är du noggrann, kommunikativ, serviceinriktad och har hög integritet. Vidare har du skinn på näsan och är van att själv strukturera ditt arbete samt är van att arbeta med flera saker samtidigt.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Tjänsten är på heltid under kontorstider och tillträde sker första september. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns stora möjligheter att blir rekryterad av kunden.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=432


Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 19 juni 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010