Timanställd receptionist med erfarenhet från eventbranschen!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig med stort driv och engagemang för service, event och projektledning och vill jobba extra på Rejlers i Malmö.

Arbetsuppgifter:

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen och hantera de administrativa uppgifter som kan komma att uppstå i en reception. Allt från faktura hantering och ha koll på in och utleveranser till mötesbokningar, posthantering, se till att all kontorsmaterial finns på plats och bemöta kunder både på plats och över telefon. Du kommer även att bistå med planering av event och hjälpa till vid olika projekt.

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för service och trivs i en central arbetsroll. Du är van vid att att ha många bollar i luften samtidigt och vet alltid vad som behöver prioriteras. Vi tror att du är utåtriktad och en peopleperson med stort engagemang i det du gör. Du är dessutom noggrann, flexibel och effektiv i ditt arbetssätt.

Utöver ovanstående önskemål ser vi också gärna att du har tidigare erfarenhet från eventbranschen. Du har också kanske någon typ av erfarenhet från att ha jobbat med projektledning. Servicekänslan tror vi såklart också du har med dig sen tidigare.

Om tjänsten:

Tjänsten är placerad i Malmö på Rejlers. Det här är ett konsultuppdrag på timmar och du kommer var anställd som konsult hos Gigstep.

Tveka inte, sök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 29 mars 2023

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024