Timanställd till Auriga Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Auriga erbjuder effektiva och säkra betalningar med kort i butiker och på Internet.Vi agerar som spindel i nätet i kortbranschen genom att vara en neutral part mellan handeln och inlösare.Det innebär att våra betaltjänster auktoriserar, samlar in och förmedlar kortbetalningar.Sedan 2010 ingår Auriga i bolaget Nets Holding A/S.De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.Våra kunder finns inom handeln och vi verkar främst inom Norden.Du ansvarar för .support via telefon till Aurigas kunder och partners kring drift och administration vid kortbetalningar .tillfälligt utföra vissa uppdrag från andra avdelningar.Vi vill att du är .proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende .flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar .noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta självständigt Vi vänder oss till dig som har .minst 3-årig gymnasial utbildning .erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt mycket god PC-vana .goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk .erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse är meriterande I din roll rapporterar du till Teamledare Kundsupport Placeringsort Nacka Strand, Stockholm Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden Anställningsform Timanställd, deltid, från 1 november 2010 till 31 oktober 2011.Arbetstiden är förlagd till vissa kvällar, helger och röda dagar.Vid behov kan även arbete under dagtid på vardagar bli aktuellt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Auriga AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 oktober 2010
  • Ansök senast: 11 november 2010

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010