Timvikarier till Omsorgsförvaltningen

Arbetsbeskrivning

Sandvikens Kommun arbetar för en bra livsmiljö för kommunens 37000 invånare samt att vara den goda arbetsplatsen för över 3000 anställda.

Omsorgsförvaltningen med ca 1200 anställda omfattar äldreboenden, demensboenden, korttidsboenden, hemtjänst, nattpatrull, träffpunkter, LSS-boenden, grupp- och servicebostäder, personlig assistans, socialpsykiatri samt trygghetspatrull.

Vi söker nu timvikarier till alla våra verksamheter inom Omsorgsförvaltningen.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker timvikarier till omsorgspersonal, habiliterare, personliga assistenter och skötare.

KVALIFIKATIONER
Det är värdefullt för oss om du har relevant utbildning för yrkesområdena eller har erfarenhet av arbete inom äldre-och handikappomsorg. För vissa enheter fordras körkort. Du bör ha fyllt 18 år.

Vi värdesätter personliga egenskaper såsom lyhördhet, flexibilitet och samarbetsförmåga. Viktigt är också att du har engagemang, förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, ett gott uppträdande och ett etiskt förhållningssätt.



ÖVRIGT
Vi behöver timvikarier i flera av våra verksamheter. Du kan med kort varsel bli tillfrågad om extra arbete, varför ordnad barnomsorg och körkort är en fördel.
På ett flertal enheter ingår tjänstgöring dag, kväll och helg. På vissa enheter tillämpas s.k. rotationstjänstgöring dvs även arbete nattetid.

Sök tjänsten via www.sandviken.se/Lediga Jobb.

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anne-Lie Adolfi
026-24 17 69
Annika Stadin
026-24 15 34
Petra Winberg
026-24 15 34
Sabina Johansson
026-24 03 63
Pia Linde
026-24 20 78
Inglis Skoog
026-24 19 88
Linda Sohlberg
026-24 18 19
Enhetschef Annika Einarsson
026-24 15 97
Vårdförbundet Pia Linde
026-24 20 78
Personalsekreterare Anne-Lie Adolfi
026-24 17 69

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen Sandviken
  • 60 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Timlön
  • Timavlönad. Visstidsanställning, tillträde: 2015-09-01 Fortlöpande tillsättning. .
  • Publicerat: 13 augusti 2015

Besöksadress

81180 Sandviken
None

Postadress

Stadshuset, Odengatan 37
Sandviken, 81180

Liknande jobb


28 januari 2021

28 januari 2021

Undersköterska/Vårdbiträde till hemtjänsten grupp 4

Undersköterska/Vårdbiträde till hemtjänsten grupp 4

28 januari 2021