OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Carana AB är ett callcenter som startade 2005 som jobbar med utgående samtal inom försäljning och mötesbokningar och som nu är i ett expansivt skede och som söker en ansvarig till vårt kontor på Västra Hamngatan vid Domkyrkan.
Vi erbjuder nu en attraktiv plats för Dig som idag arbetar eller har arbetat som telemarketing agent eller coach och nu vill ta nya steg i Din utveckling. Tjänsten är en heltidsanställning med startdatum omgående.
I tjänsten ingår det att dagligen motivera och utbilda säljare samt att administrera visst pappersarbete. Du kommer även att få rekrytera din egen säljtrupp.
I dagsläget arbetar vi med försäljning av tv-paket åt Canal Digital.
Canal Digital är Nordens ledande tv distributör med över 100 tv kanaler och har för tredje året i rad Sveriges nöjdaste kunder enligt Svenskt kvalitetsindex.
Vi söker dig som:
* Har ledaregenskaper
* Har en säljande personlighet
* Har telefonvana
* Är social och har kundvana sedan tidigare
* Är driven och motiveras av uppsatta mål och tävlingar
* Är ansvarstagande
* Har förmågan att motivera andra
* Har en naturlig drivkraft
* Har goda kunskaper i försäljningsteknik
* Är från 20 år och uppåt
Det vi kan erbjuda dig är bland annat:
* Centrala lokaler med närhet till kommunikation
* Unik teamkänsla
* Trevliga arbetskamrater
* Fast lön med utarbetat bonussystem
* Heltidstjänst
Det är schemalagda arbetstider enligt överenskommelse.
Om du känner att detta hade varit en tjänst som passar just dig så tveka inte att skicka in ditt CV till oss! I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivering till varför just du är lämplig för denna tjänst.