OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår verksamhet i Dals-Ed söker vi en Training & Quality Coordinator. Training & Quality Coordinator i vår organisation ansvarar för utbildning och träning för våra medarbetare.Du kommer också att jobba med kvalitetssäkring mot en av våra klienter.Som Training & Quality Coordinator rapporterar du till Program Manager här i Dals-Ed.Vi söker en person som är social, strukturerad och med en drivande förmåga.Du tycker att det är stimulerande att se människor utvecklas.Du är noggrann men ändå effektiv och stresstålig och du gillar att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker.Du bör ha en utmärkt kommunikationsförmåga både verbalt och i skrift. Tidigare erfarenhet av arbete inom Call Center branschen eller inom liknande arbetsuppgifter är meriterande. Koncernspråk är engelska.SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare.Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 24000 anställda och 45 verksamtheter globalt.Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland.Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen