Training & Support Professional

Training & Support Professional

Arbetsbeskrivning

Som marknadsledande leverantör inom digital hälsa drivs vi på CGM av utveckling av innovativa och tekniskt avancerade tjänster och produkter.
Nu söker vi en kreativ kollega som vill vara med i arbetet med att förverkliga visionen om att Sverige ska vara världsledande på e-hälsa 2025.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som L1 Support Professional för CGM J4 kommer du att arbeta med första linjens support mot våra företagshälsovårdskunder. Du ansvarar för att kunderna får hjälp på ett professionellt och positivt sätt.
I rollen kommer du ha daglig kontakt med våra kunder, hjälpa dem att förstå och stödja vid produkt och verksamhetsrelaterade frågeställningar. Du har ett nära samarbete med dina kollegor på supportavdelningen men även avdelningarna för drift, produktutveckling och konsulting.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara ärendehantering, felsökning och problemlösning av, framför allt ärenden med verksamhetsrelaterad karaktär.
Du kan också komma att hålla i utbildningar för våra kunder antingen via web, ute hos kund eller på vårt kontor.
Arbetsplatsen för denna tjänst är vårt kontor i Göteborg. Kontakten med våra kunder sker mestadels via telefon, mail och via vårt ärendehanteringssystem.

Vi ser gärna att du:
Du har tidigare arbetat med vårdinformationssystem samt har erfarenhet av arbete nära Företagshälsovård eller primärvård, exempelvis som superanvändare (lokal IT-kontakt) eller systemförvaltning.
Service är något som kommer naturligt för dig och samtidigt som du är fokuserad på resultat ser du till att hjälpa dina kollegor.
Du förstår vikten av nöjda kunder och är villig att gå ett extra steg för att uppnå detta samtidigt som du har en professionell framtoning och har företagets bästa i tanken.
Förutom ditt deltagande vid interna överlämningar/utbildningar krävs det att du själv och gemensamt med gruppen söker information för att kunna avhjälpa de problem du ställs inför.

I rollen krävs att du:
är en serviceinriktad problemlösare som trivs att arbeta i grupp
är flexibel, kan ställa om snabbt vid förändringar
är medveten om hur man sätter kund i fokus
är förtroendeingivande har förmåga att lyssna
Det är meriterande om du har varit lokal systemadministratör, gett support för CGM J4

Vi erbjuder dig:
Hos oss får du förmånen att jobba tillsammans med ett engagerat och trevligt
gäng som alla jobbar mot samma mål och med våra kunders bästa för ögonen.
Vi lovar dig utmanande arbetsuppgifter och stora möjligheter att själv styra ditt
dagliga arbete. Vi erbjuder dig också en arbetsplats i ljusa och fina lokaler. Att
alla medarbetare mår bra tycker vi är viktigt och därför erbjuder företaget bland
annat regelbundna hälsoundersökningar och ett generöst friskvårdsbidrag till
alla anställda.

Vi ser fram emot din ansökan! #jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Compugroup Medical Sweden AB UPPSALA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2020
  • Ansök senast: 31 oktober 2020

Postadress

Vaksalagatan 10
UPPSALA, 75148

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024