Transportadministratör Helsingborg omgående start

Transportadministratör Helsingborg omgående start

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du fortfarande på jakt efter ett administrativt sommarjobb? Då kan detta vara din sista chans för att rädda jobbet i sommar! I kombination med sol och bad erbjuds här ett heltidsarbete hos vår kund som transportadministratör, beläget ett stenkast utanför Helsingborg . Du kommer få arbeta med bl.a orderläggning, kundkontakt och övrig transportadministration.  

Heltid, måndag till fredag på plats hos kund. 
Arbetstid 8-16.30. 
Uppdragslängd: Omgående start till och med aug/sept 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som transportadministratör hos vår kund kommer du att arbeta med diverse administration, såsom registrering av ordrar, telefonavisering och diverse kontakt med intressenter. Företaget arbetar i systemet T5 där samtlig transport- och planeringsadministration utförs. Tillsammans med fyra kollegor kommer du bli en kugge i hjulet för transporten till och från företaget och se till att de dagliga processerna och transporterna flyter på som önskat. 

Kvalifikationer
För att vara aktuell för den här tjänsten behöver du; 


Bra datavana 
Vara flytande i svenska, tal och skrift 
Ha körkort och tillgång till bil 
Kunna starta omgående och arbeta heltid tom aug/sept  

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Senast 2022-07-05, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 5 juli 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024