OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Saps Medical är ett tjänsteföretag som erbjuder service av medicinteknisk apparatur och hjälpmedel åt landsting, kommuner och privata vårdföretag. Vi erbjuder även finansieringslösningar, anpassade efter kundens behov. Vi är en utpräglad serviceorganisation som ständigt strävar efter ett nära samarbete där vi är lyhörda och förutseende. Våra medarbetare präglas av en inre driftkraft, hög arbetsmoral, social förmåga och konsekvent handlande. Hos oss är varje anställd en betydelsefull del i vårt ständigt pågående arbete med att leverera det absolut bästa. Saps ger sina anställda alla förutsättningar att växa och blomma ut i sina roller, så att de i sin tur kan utveckla kunder och arbetsområden. Med rätt besättning kan vi expandera långsiktigt och fortsätta att nå framgångar. Vi söker nu en person till vår kundtjänst till vår nya avdelning i Eslöv. Här arbetar vi med service och reparationer av el rullstolar ute hos brukaren och även i bland på verkstaden. Arbetsuppgifterna innebär bl a ordermottagning via telefon eller fax. Registrering av order och arbetsorder samt när ordern är utförd. Detta sker via ett datasystem. Du planerar uppdragen till respektive tekniker som skall utföra arbetet. Till denna position kommer alla telefonsamtal med en rad variation av frågeställningar. Stresstålig är ett måste! Här krävs att du är lyhörd och förutseende. Du har själv höga krav på service och är van att möta människor med extra behov. Vi lägger stor vikt vid det personliga bemötandet och sociala förmågan. Teknisk bakgrund är ett plus likaså bakgrund i medicinteknisk utrustning och hjälpmedel. Du är som våra värderingar: Enkel, Orädd, Flexibel, Strukturerad, Snabb, Lösningsorienterad och Tydlig. Krav: Goda Datakunskaper Arbetsplats: Eslöv Söker du ett utmanade arbete? Kontakta oss!