Treasury Administratör på deltid

Treasury Administratör på deltid

Arbetsbeskrivning

Är du studerande inom ekonomi och vill ha ett meriterande deltidsjobb vid sidan av studierna från januari till mars? Då kan det vara dig vi söker till tjänsten som administratör hos vår kund KGH Customs Services. För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad person med sinne för siffror. Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Treasury Administratör till KGH Customs Services i Göteborg med start i januari 2022. Du kommer att arbeta i nära samarbete med en kollega och stötta Treasury-funktionen både nationellt och internationellt. Kontoret är beläget i Scandiahamnen med god kommunal förbindelse.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos KGH Customs Services. Uppdraget kommer att vara på deltid under perioden januari till mars. Du som söker förväntas kunna arbeta 2 dagar i veckan.

ARBETSUPPGIFTER
* Stötta flera globala enheter inom KGH Customs Services.
* Uppdatera betalningsinformation (leverantörsdata) till 800 leverantörer i Sverige.
* Uppdatera adresser och leverantörregister.

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar ekonomi, löneadministration eller annan lämplig utbildning på eftergymnasial nivå och tar examen tidigast juni 2022.
* Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
* Har god datorvana.

Det är meriterande om du har kunskaper inom Visma.

Som person är du:


* Noggrann
* Initiativtagande
* Strukturerad


ÖVRIG INFORMATION


* Start: Januari
* Omfattning: Deltid, 2 dagar/vecka
* Placering: Göteborg, Skandiahamnen
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbgj01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


INFORMATION OM FÖRETAGET

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 30 december 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024