Trivselkoordinator/Administratör till Mios servicekontor i Tibor

Arbetsbeskrivning

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats.




Din roll som Trivselkoordinator/Administratör
Din övergripande uppgift är att arbeta med att se till att kontoret ger en positiv upplevelse för såväl medarbetare som för besökare.

Du samordnar och skapar energifyllda event och aktiviteter som bidrar till en ökad trivsel på företaget – oavsett storlek och omfattning. Rollen innehåller en stor del administrativt arbete såsom utbildningsadministration i Mioskolan, bokningar, samordning och beställningar. 

Om dig
Vi söker dig som har ett öga för det där lilla extra som gör vardagen trivsam och enklare för dina kollegor. Det gör du genom att:

- Du har en hög servicegrad och tar dig an dina uppgifter oavsett omfattning.
- Du är noggrann i planering, utförande och uppföljning och lämnar inga detaljer åt slumpen.
- När du inte själv är arrangör för sammankomster är du behjälplig med bokningar och beställningar av olika slag.
- Du är flexibel, lösningsorienterad och positiv gentemot besökare och kollegor.
- Du är både administrativ och praktisk och har en förståelse för helheten i verksamheten.
- När det gäller är du stresstålig och fokuserad på att leverera en så bra upplevelse som möjligt för alla inblandade parter.

 

Viktigt för tjänsten är
Då tjänsten innehåller många externa kontakter i samband med bokningar och beställningar så tycker du att det är roligt att göra bra affärer. Vi söker dig som har erfarenhet av service och administration till exempel genom arbete på konferensanläggning.

I det administrativa arbetet underlättar det om du har erfarenhet av Microsoft Office-paketet och har goda kunskapar inom svenska och engelska.





 




Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i snart 60 år har levererat inredningslösningar för hemmet. Vi finns med butiker på över 70 platser i Sverige samt på nätet med e-handel. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån Mios koncept och den lokala marknadens behov. Grunden är en stark och positiv entreprenörskultur. Vi brinner för att förgylla kundernas liv hemma med riktiga möbler och prisvärd kvalitet. Vi vill vara det spännande alternativet som inspirerar kunderna att förnya sina hem som de ska vara stolta över och trivas i.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024