OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Securia erbjuder vardagssäkerhet till privatpersoner och företag. I denna nisch är Securia ett av de ledande företagen i Norden. Tjänsteutbudet innefattar bl a ett telefonnummer för att spärra alla konto- och kreditkort, märkning för att returnera förlorade eller tappade saker som t ex nycklar och mobiltelefoner. Försäljning sker dels genom egna kanaler men även via samarbetspartners som banker, försäkringsbolag, kortutgivare etc. Securia med huvudkontor i Stockholm finns dessutom etablerade i Finland, Polen, Chile, Ryssland och inom kort i Ukraina. BESKRIVNING AV TJÄNST: Till företagets kontor på Gärdet i Stockholm söker vi nu tvåspråkiga kundtjänstmedarbetare som ska serva vår växande kundkrets i Sverige och Finland. Arbetet innebär i huvudsak att betjäna våra kunder per telefon och spärra de handlingar som kunderna förlorat men även andra administrativa arbetsuppgifter förekommer. Arbetet sker på främst på kvällar/nätter (mellan 18:00-08:00) samt helger och kan därför passa en nattmänniska/student som vill jobba extra. Du kommer att ingå ett ungt och positivt team samt få en grundlig utbildning i arbetet. PERSONLIGA EGENSKAPER: - Du behärskar både svenska och finska språken flytande i tal och skrift. - Du har hög service känsla och är trevlig, prestigelös och stresstålig. - Erfarenhet av kundtjänst- och/eller telefonistjobb eller annat serviceyrke är en merit. - God datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet är ett krav. Välkommen med din ansökan redan idag eftersom urvalet sker löpande! Vi tar enbart emot ansökningar via e-post.