Tysktalande kundservicemedarbetare till aktivt företag i Malmö

Tysktalande kundservicemedarbetare till aktivt företag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kundservicemedarbetare som behärskar tyska såväl som svenska och vill bli en del av en dynamisk och modern organisation.

Vår uppdragsgivare är ett välkänt varumärke som tillhandahåller produkter för den aktiva människan och har ett motto att förenkla för människor som vill leva ett aktivt liv. Produkterna företaget erbjuder passar för aktiva människor i alla åldrar.

Arbetsbeskrivning

Som en del av kundservice arbetar du i en inspirerande och entreprenöriell atmosfär. Dina arbetsuppgifter varierar men innebär att främst ta emot inkommande ärenden skriftligt, samt viss administration. Det är därför mycket viktigt att du är duktigt på att uttrycka dig i skrift på tyska, svenska och engelska.

Du blir en del av ett mindre team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisationen och är serviceinriktad.

Vi söker dig som

• Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
• Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
• Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva förhållningssätt och förmåga att vara lösningsorienterad
• Du har ett genuint intresse för satt skapa service som överträffar kundernas förväntningar.
• Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på såväl tyska som svenska och engelska
• Det är en fördel om du kan andra nordiska språk (inget krav)

Om Uppdragsgivaren

Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö, det är viktigt att alla ska trivas!

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst med start under mars/april.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu!

Om Barona

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringsstrategi.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Rodriguez på pernilla.rodriguez@barona.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024