Tysktalande kundsupport

Arbetsbeskrivning

I-sync är ett ungt och dynamiskt företag som arbetar med rekrytering, individanpassad coachning, organisationsutveckling samt konsultation inom personaladministration. Vår värdegrund syftar till långtidshälsa och hållbar karriärutveckling samt ökad mångfald på arbetsmarknaden. Nu söker vi en tysktalande kundsupport till Digiswe. Digiswe är ett snabbt växande företag som säljer hemelektronik över internet till privatkunder i Skandinavien. Vår vision är att kunna sälja varor till lägsta pris för slutkunden. För att uppnå vårt mål så importerar vi det mesta av våra produkter från Europa. För att passa i rollen som kundsupport på Digiswe måste du vara självgående, positiv, utåtriktad och tycka om kundkontakter. Du måste tala flytande tyska och svenska samt behärska engelska. God datorvana är en förutsättning för att kunna arbeta på Digiswe. Du behöver inte ha någon erfarenhet av elektroniska produkter då du får utbildning på plats. Viss försäljningsvana är en merit. För en jämnare köns- och åldersfördelning ser vi gärna att du är kvinna och mellan 19 och 25 år.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: I-sync
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 maj 2009
  • Ansök senast: 6 juni 2009

Liknande jobb


11 februari 2010

Ordremottaker søkes!

23 mars 2010