Tysktalande Support Tekniker

Tysktalande Support Tekniker

Arbetsbeskrivning

#jobjustnu


Vi söker just nu efter en tysktalande Supporttekniker för att ta del i Service Desk i IT avdelning. Denna arbetar huvudsakligen med Firstline support inom Incident management samt Service Requests.


Detta är en Single Point of Contact och du kommer ansvara för att eskalera och prioritera inkomna incidenter till rätt supportgrupp.


Kompetenskrav:
• Lägst IT gymnasium eller likvärdig utbildning mot IT support.
• Språk – Tyska och Svenska i tal och skrift med mycket goda kunskaper/modersmål
• Arbete inom IT support.


Startdatum: Enligt överenskommelse
Längd: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Arbetstid: 100%

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Leoware IT Solution AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 augusti 2020
  • Ansök senast: 20 september 2020

Postadress

Sagogången 26 Lgh 1001
Hisings Backa, 42245

Liknande jobb


Desk Side Technician

14 juni 2024

Customer Care Agent

Customer Care Agent

14 juni 2024

Servicekonsult – Uthyrning

Servicekonsult – Uthyrning

13 juni 2024