Uppdragsadministratör till konsultföretag

Arbetsbeskrivning

Poolia Göteborg Presentation För kunds räkning söker vi nu en engagerad uppdragsadministratör. Kunden strävar alltid efter utveckling och efter att hitta lösningar för infrastrukturen. Kunden kommer att flytta och från och med i början av december kommer de sitta i nybyggda lokaler i centrala Göteborg Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader, men det finns goda möjligheter till förlängning. Uppdraget beräknas starta snarast och därför kommer urval och intervjuer att ske löpande. Välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Som uppdragsadministratör kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta: - ekonomisk uppföljning av uppdrag - fakturering mot kund (baserat på tidrapporter) - att hantera all administration kring uppdragen, dokumentation, handlingar, konsulternas cv:n, ligga på konsulterna om tidrapportering, koordinera uppdraget (hjälpa den uppdragsansvarige) - protokoll vid uppdragsmöten, viss kundkontakt - att upprätta anbudshandlingar, skriva anbud, arbeta med konsulternas cv:n vid anbud - att vara uppdragsansvariges högra hand. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig med relevant utbildning och erfarenhet. Vi ser det som mycket positivt om du suttit i en koordinerande roll tidigare och att du är en person med affärstänk. Du har förmågan att prioritera bland arbetsuppgifter och vet hur man bemöter såväl kunder som medarbetare och kandidater på ett professionellt sätt. I rollen som uppdragsadministratör är det viktigt att du är duktig på att formulera och skriva svenska då det kommer att förekomma en hel del dokumentation. Sedan är det ett krav att du behärskar Excel på ett mycket bra sätt. Som person är du en teamplayer som vet att din arbetsinsatts påverkar gruppen. Du är glad och positiv, agerar prestigelöst och du kan bemöta människor i olika positioner. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 november 2010
  • Ansök senast: 12 november 2010

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010