OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Vi söker nu en upphandlare med goda kunskeper i LOU för kunds räkning.Uppdraget är 9 månader långt och möjlighet till förlängning finns.Uppdraget är på heltid startar omgående.Tjänsten Vår kund är ett kommunalägt fastighetsbolag.Du kommer att arbeta på en avdelning bestående av en chef och två upphandlare.Din roll kommar att vara att genomföra upphandlingar i sin helhet i team och även på egen hand.Arbetsuppgifter - Självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU med tonvikt på Entreprenad upphandlingar - Stödja de interna verksamheterna vid framtagandet av kravspecifikationer/upphandlingsunderlag - Hjälpa till att implementera nya avtal tillsammans med verksamheten - Informera internt om regler och tillämpning inom området upphandling - Löpande Löpande utveckla och förbättra administrativa åtgärder Erfarenheter/ Krav - Du har flera års erfarenhet av LOU upphandlingar inom entreprenad/servicetjänster - Du har erfarenhet av att självständigt driva projekt - Du har relevant högskoleutbildning.Ex: Ekonomi, inköp - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Erfarenhet/meriterande - Du har erfarenhet av fastighetsbranschen och helst av driftverksamhet. Personliga egenskaper Som person är du.- Affärsmässig - Positiv och energisk - Serviceinriktad - Du har lätt för att driva ett ärende framåt - Du har lätt för att etablera nya kontakter Vi intervjuar personer med rätt kompetens löpande tills tjänsten är tillsatt.Endast fullständig ansökan beaktas med ett CV och ett personligt brev bifogat.Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!