OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en upphandlings- och inköpsassistent till upphandling och inköpsenheten i Norrköpings kommun! Har du erfarenhet av operativt arbete inom upphandling och inköp?
Läs gärna vidare i annonsen och ansök redan idag!
Arbetsuppgifter
• Administrativt stöd till upphandlare så som diarieföring, avtalsläsning och hantering av utlämnade av handlingar
• Arbeta med att stötta kommunens inköpsorganisation inklusive vissa administrativa uppgifter kopplat till e-handel
• Hanterar förfrågningar till samverkande upphandlande enheter exempelvis samverkanskommuner, bolag inom kommunkoncernen och regionen.
Vi söker dig som har:
• Examen från yrkeshögskola med inriktning inköp och upphandling
• Erfarenhet av operativt arbete inom upphandling och inköp, gärna inom offentlig sektor
• Goda kunskaper inom LOU
• Mycket god vana att hantera Officepaketet, särskilt excel.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning heltid 100% med start omgående och förväntas pågå 6 månader framöver. Placering i Norrköping. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta,
Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52