Upphandlingssamordnare

Arbetsbeskrivning

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Som upphandlingssamordnare hos oss arbetar Du heltid inom kommunkansliet i enhet Ekonomi och informerar direkt till ekonomichefen.Du kommer att fungera som arbetsledare för Upphandlingsavdelningen.Befattningen är nyinrättad vilket innebär att Du till viss del kan sätta Din egen prägel på Ditt nya arbete.I Ditt nya jobb ingår att initiera och utarbeta strategier samt att ansvara för utvecklingen inom upphandlingsområdet inom nämnda kommuner.Du deltar aktivt i arbetet att genomföra upphandlingar tillsammans med övriga inköpare inom avdelningen.KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som har en god kännedom om LOU.Du har en akademisk utbildning.Du har några års relevant erfarenhet från liknande arbete.Du har dessutom god kännedom om hur kommunal verksamhet fungerar.Du har en naturlig fallenhet för att uttrycka Dig i tal och skrift.Du har mycket hög integritet, tar gärna initiativ, tänker strategiskt och är omvärldsorienterad.Du arbetar självständigt och är självgående.Du får gärna ha erfarenhet från arbetsledning.Du innehar körkort.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avesta kommun
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 februari 2006
  • Ansök senast: 24 mars 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010