UR-trevlig Administrativ Säljsupport

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation
The Swatch Group (Nordic) AB är ett helägt dotterbolag till Schweiziska The Swatch Group Ltd - världens största tillverkare av Schweiziska kvalitets ur, därtill hörande tidmätningsutrustning och annan mikroelektronik. Välkända varumärken som vi arbetar med i Norden är Omega, Longines, Rado, Tissot, Certina, Calvin Klein, Swatch m.fl. Inom gruppen finns totalt 18 varumärken. Reservdelslager och administration är centraliserat till Stockholm, medan service och försäljning är decentraliserat till respektive försäljningskontor som idag finns i Stockholm, Oslo, Köpenhamn samt Helsingfors. Stockholmskontoret är idag beläget vid Fridhemsplan på Kungsholmen.

Tjänstebeskrivning
Tjänsten innebär att du tar emot, handlägger och följer upp orders från kunderna, via telefon, email och fax. Du tar även hand om returer och garantiärenden enligt givna rutiner. Uppföljning och kontroll att varorna skickas till rätt kund och i rätt tid. Inventeringsarbete ingår också.
Du är även backup för receptionen vid vissa tillfällen. Andra administrativa uppgifter kan tillkomma.

Detta är ett vikariat med start omgående som sträcker sig minst till 15 juli 2019.

Du får möjlighet att komma till ett företag med de absolut bästa varumärken i sin bransch i världen.

Kvalifikationer
Vi tror att du har minst 3 års erfarenhet av kundservice/ordermottagning och innesälj.
Du har god datavana och kan Officepaketet.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Meriterande är om du kan SAP och om du arbetat i klockbranschen.

Egenskaper
Som person är du positiv och utåtriktad. Att du gillar att ge en god service är en självklarhet. Det kan ibland bli lite stressigt, men det löser du utan problem.
Noggrann och kommunikativ tillsammans med prestigelös är egenskaper som stämmer bra på dig. Du är flexibel och ser vad som behöver göras.


Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gunde Algebäck, telefonnummer 0709-952190 på TEMP-TEAM.

Stämmer ovanstående på dig skall du skicka in ansökan så fort som möjligt för att komma med i processen som kan avslutas när rätt person hittas.

TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i närmare 40 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Lindström

Daniel Hilvardén

Johanna Herrlander

Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck

Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Sverige AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 maj 2018

Besöksadress

Nordstadstorget 6, Göteborg
None

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023